מפגש סופרת – המלצות
החיבור מתוך הסיפור האישי
לתוך הספר שכתבה מעולה.
מצגת ברורה ונגישה,
שילוב הפעלות התלמידים
כולל הצגת כלי הנגינה.
הסופרת סובלנית, העבירה בצורה מעניינת ומלמדת.
התלמידים היו מרותקים!
לירן בן-אור, מורה לתיאטרון, בית ספר הוד השרון
26.5.2022
המפגש היה מקסים ומרענן!
הילדים מאד התרגשו לפגוש את הסופרת
ולהקשיב לסיפור ולרקע לכתיבתו.
השפה הייתה רהוטה וסוחפת,
עם כלי נגינה.
נעשה גיוון באמצעי הלמידה.
המצגת הייתה צבעונית וכללה שירים ותוכן מותאם גיל.
הילדים השתתפו ונהנו מאד.
קרן תובל, מורה בבית הספר בהוד השרון
26.5.2022
המפגש היה מעניין ומגוון וכלל בתוכו
שיח, סיפור, נגינה ושירה.
הילדים התעניינו בתהליך כתיבת הסיפור.
משיחה עם הכיתה אחרי המפגש
ניכר כי בהחלט הייתה חוויה טובה.
קרן טל, מחנכת כיתה א' הוד השרון
31.1.2021
השילוב של הסיפור עם כלי נגינה ושירים מוסיף מאד. הסופרת מעבירה זאת בחן תוך שילוב הילדים
והסבר על הוצאת הספר לאור.
איריס ה', רכזת שכבת בית ספר ממ"ד רחובות
31.1.2021
מעניין וחוויתי. מתאים לעולם של הילדים בגילאים האלו.
אסנת א', מחנכת כיתה א' בית ספר ממ"ד רחובות
31.1.2021
"לאסנת שלום,
אנו תלמידי ומורות בית ספר לחינוך מיוחד -
"צהר לטהר ברכסים"
רוצים להודות לך על המפגש
על הספר היפה שחיברת
'אליעד לומד אותיות בגן החיות.'
... הנגשת לנו אתה סיפור בצורה יפה,
ברורה ומעניינת מאד.
ישבנו מסוקרנים כל פעם
לדעת מה יהיה בדף הבא.....
ועל הכל רצינו לאמר לך תודה!
תלמידי וצוות 'צהר לטוהר'
19.03.2015
"לאסנת המקסימה,
תודה לך על מפגש מרגש, חווייתי ומוסיקלי...
אני אישית הוקסמתי מאד
וכך גם ההורים והילדים
שנכחו במפגש בספרייה.
המשיכי לכתוב
ולעולם אל תפסיקי!
גלית כנעני, מנהלת הספרייה העירונית קרית גת
12.05.14
"אסנת יקרה, אין מילים בפי לשבח ולהלל את הספר הנהדר שכתבת.
אני מלמדת 26 שנים בכתות א'-ב' ולאחרונה שמים דגש על המודעות הפונולוגית*
ודרך הספר ניתן להתייחס באופן יוצא מן הכלל, מזַמן ומתחבר לעולמם של הילדים. ישר כח."
*הפונולוגיה עוסקת בחקר היחסים בין ההגאים, תפקודם, וצירופם זה לזה בשפה נתונה (ויקיפדיה)
*הפונולוגיה עוסקת בחקר היחסים בין ההגאים, תפקודם, וצירופם זה לזה בשפה נתונה (ויקיפדיה)
ג'ולי שמעוני, באר שבע
אוגוסט 2006
"נהניתי מאוד מהפעילות שהעברת לילדים. הרגשתי שהם ממש "נכנסו" לספר וחוו את החווית הביקור בגן החיות המיוחד שלך ושל אליעד. שיתפת אותנו בפרטים קטנים, כמו צבעי האותיות שנבחרו בקפידה ובדמותו של אליעד המצויה בכל דף בספר. חווינו יחד איתך את התהליך של הוצאת הרעיון מהכוח לפועל, תוך מתן תשומת לב לכל פרט. האיורים נפלאים וממש 'מוציאים' את החיות מהדף לקורא.
דפדפתי פעמים רבות בספר, אך לאחר המפגש הוא קיבל משמעות אחרת וקסומה בעיני...
הילדים למדו את שלבי ההוצאה לאור וזה היה מפגש בלתי אמצעי עם סופרת. ... היתה זו הזדמנות פז עבורם להבין כיצד הספר נוצר מהרעיון ועד להיותו על המדף.... העברת את התכנים בהומור ואם הצלחת ל"החזיק" את הקשב של הילדים למשך שיעור שלם סימן שעשית את זה ממש טוב - ישר כוח."
עפרה לובשבסקי, בית הספר מכל"ל - מחנכת כיתה א'
2005
"אסנת בנתה את ההפעלה כך שהציגה את הספר אליעד לומד אותיות בגן החיות ותוך כדי הוסיפה קטעי נגינה מרשימים בחלילית, הציגה והסבירה בצורה מוחשית איך ספר מגיע לעולם (הסבר שלווה בחומר אמיתי של כריכה, גליון דפוס וציורים בצבעים שונים). אסנת בעלת אישיות ממגנטת. הילדים התענינו לאורך המפגש ונוצר דו שיח."
גילה אבן חן, גן אשל 172 רמת גן - גן טרום חובה ממלכתי דתי
2008
אסנת,
הביקור שלך בגננו פתח צוהר בפני ילדי הגן לעולמות קסומים ונפלאים,
מחד, איך ספר נולד ? ומאידך, חשיפתם לאותיות הא' – ב'.
דרך הספר "אליעד לומד אותיות בגן החיות" הצלחת להעביר לילדים את נושא בצורה מעניינת ונפלאה.
עשית שימוש באינטונציות שונות, דבר שמשך אלייך את הילדים והעלה את רמת הקשב שלהם, שילבת במהלך ההקראה ניגון בחלילית והבאת בפניהם פן נוסף מכישרונותייך.
הפעילות לוותה בהמחשות ויזואליות של גיליון מודפס, גיליון מקופל וכריכה דבר שהמחיש לילדים בצורה עניינית את השלבים אותם עובר הספר מרגע הגיית הרעיון ועד להגעתו לשלב המוגמר.
בנוסף דאגת להתייחס לנושא האיור ושיתפת אותנו בתהליך אשר עברת יחד עם המאיירת,
הארת את עינינו בהתייחסות לפרטים הקטנים ביותר,
דבר שעניין וסיקרן את הילדים ואותי כאחד.
נוכחותך הייתה נעימה, מעניינת וממגנטת. המשך הצלחה בדרכך המקצועית
ואנחנו כבר מצפים לראות איזה ספר נוסף ייוולד לך בהמשך . . .
בברכה ותודה רבה, מיכל
מיכל קרליץ - גננת גן 131 (גן חובה), רמת גן
29.06.09
צרו עימי קשר לפרטים נוספים ולהזמנות:
050-5650983 | asnat@musicasnat.co.il