כיצד הרקע הקלאסי שלו משתקף בלחניו?
איך הפך בזכותו הסינתיסייזר לכלי חשוב בזמר הישראלי?
מה המיוחד בשירי המשוררים שהוא הלחין?
איזה שיר נחשב לשיר המהפך,
שבעקבותיו הוא נחשב בעיני המבקרים לאומן ראוי?
ממחזמר למחזמר קם המאסטרו.
נראה את הדרך הארוכה שעשה מהמחזמר שיער,
בו גילם את התפקיד הראשי, קלוד,
שם התחילה פריצת הדרך שלו,
ועד המחזמר מרי לו, שחובר בעקבות לחניו.
ניווכח בתרומתו המשמעותית לזמר הישראלי
כמלחין, כנגן, כזמר וכיוצר חדשני ומוכשר.

"מוסיקה – ללב היא חודרת
ומדליקה את כל הנשמות"
"זה היה בסוף הקיץ"
[והוא] "מת באב"
[הוא עלה] "מעלה מעלה"
[וכולנו המומים ומלאי תודה
שהשאיר אותנו]
"עם כל השירים והמנגינות".

מרי לו, נאסף תשרי, לא אני הוא האיש,
שמע ישראל, שיר הפריכה,
לגור איתו, נדליק ביחד נר, דיוה ועוד.

דילוג לתוכן